السبت، 30 يونيو 2007

جزء من قصيده

سأظل أحكى عن بقايا حبنا
سأقول أن حبيبتى ماتت تهرول عن رفيق
وبأن حبك جنتى
عمرى وأحلامى
وإيمــــانى العميق
وبأننى كنت الصديق
مازلت أبحث عن طريق
لكن حبك كالسراب
حلم طويل لا يفيق

هناك 13 تعليقًا:

Reemo يقول...

اختيار جميل اوى يا حزين
احييك عليه بجد
الاستايل الجديد جميل اوى
البلوج بقى تحفه
تحياتى

saloma يقول...

nice words,,
really touched me

الحلم العربي يقول...

أسلوب جميل
ألف مبروك الرجوع
أيوة كده عايزين مدونات جامدة زي مدونتك تكون على الساحة
تحياتي على الأبيات الرقيقة

Dina Samaha يقول...

رقيقة اوى الكلمات
كنت عايز تحرمنا من الحاجات الحلوة دى
:)
حمد لله على السلامة
وبجد مبسوطة برجوعك
:)

صاحب البوابــة يقول...

الف مليون مبروووووووك رجوعك اخي الحبيب

تشرفت بك مجدداً عزيزي احمد

تحياتي

قضية عم أحمد Ahmed Case يقول...

حلو أوي البوست ياباشا حسيت بيه أوي ، لعله خرج من قلب صادق .

باقول بطل بوستات تقطع القلوب وخليك شرس شوية

قلمي الحر يقول...

حلو جدا
مؤثر للغاية ..أنا كنت كتبت حاجة بنفس المعني ..هابقي أنزلها على المدونة واعرف رأيك
بجد تعبيراتك جميلة...استمر ربنا يوفقك
...لو في اي مشكلة ممكن تبعت لى لي على الميل .وانا ساكنة فعلا في عين شمس..

غير معرف يقول...

أولا أنا سعيدة جدا برجوعك للتدوين، يا شاعر و حمد الله على السلامة

وقرأت الأربع بوستات وكلهم حلوين جدااا، وحلو الشعر الحلمنتيشى.. استمر

وما تبقاش تتأخر علينا

غير معرف يقول...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

سوووكا يقول...

عجبتني الصراحة

وبالتوفيق دايما

نقطة مية يقول...

حمدلله على السلامة...ايوة كدة يا عم..

دي مش جزء من قصيدة بقى دي قصيدة كاملة...
احيي اختيارك للكلمات..و البوست اللي قبليه فكرتني بفيلم البرىء لاحمد زكي
عود احمد..يا احمد
:-)

الدمعه يقول...

السلام عليكم
اسلوبك جميل اوي اوي
واحساسك رائع بجد

عين ضيقة يقول...

معقول الشعر بس لسه شوية

والقصة كويسة

بالتوفيق